Cum faci un pacient să revină?

17 aug. 2022

Fiecare dintre noi revenim în locurile în care ne-am simțit cel mai bine. De multe ori, scaunul din cabinet nu e cel mai de dorit loc în care și-ar dori să fie, însă, e necesar.

Însă cum putem crea din scaunul din cabinet, un loc în care pacienții să-și dorească să revină oridecâte ori întâmpină o problemă dentară?!

Urmărind o serie de studii făcute pe pacienții unor cabinete stomatologice s-a dovedit că există 3 mari criterii după care pacienții evaluează experiența pe scaunul din cabinet.

1. Modul în care comunică medicul cu pacientul.

Un mod de comunicare cât mai calm și blând determină pacientul să se simtă confortabil și cât mai relaxat pe scaun.

2. Modul în care medicul execută lucrarea.

S-a dovedit că foarte mulți pacienți aleg să nu frecventeze cabinetele medicilor stomatologi din cauza unor experiențe neplăcute din trecut. Drept urmare, un mod cât mai fin și atent de a lucra determină pacientul să revină în cabinet pentru orice fel de intervenție viitoare.

3. Rezultatul final.

Gradul de satisfacție al lucrării, îl determină pe pacient să vă recomande și să revină cu drag oridecâte ori e nevoie în cabinet. Acestea sunt 3 criterii după care fiecare pacient alege să revină sau să nu revină în cabinetele dentare.