3 pași pentru a avea pacienți mulțumiți

12 aug. 2022

Fiecare dintre noi recomandăm sau ne întoarcem de fiecare dată locul, persoana care ne-a făcut să ne simțim cel mai bine.

Dintr-o perspectivă psihologică, niciodată cineva nu recomandă un loc, un serviciu, decât dacă așteptările i-au fost depășite.

Dacă este să ne uităm cu un ochi analitic la recenziile pe care le are un produs sau o afacere pe Google, tendința e fie să vedem recenzii de 5 stele (oameni foarte mulțumiți), fie să vedem recenzii de o stea (oameni foarte nemulțumiți).

Foarte puțini sunt cei care se află între aceste două extreme și vorbesc despre experiențele lor.

Știind aceste lucruri, astăzi venim către dumneavoastră cu 3 pași foarte simpli prin care să vă creșteți gradul de mulțumire al pacienților:

1. Încercați de fiecare dată să depășiți așteptările clienților.
Fie că e vorba de un mic produs/serviciu cadou, fie că e vorba de un mod cald de abordare a situațiilor stresante, depășirea așteptărilor e cea mai bună modalitate de a crește gradul de mulțumire a-l clienților.

2. Construiți un mediu primitor pentru pacienți.
Decorul, florile, sunt elemente foarte importante atât pentru pacienții care așteaptă, cât și pentru pacienții de pe scaun. Confortul lor psihic e un factor foarte important în creșterea gradului de mulțumire.

3. Puneți-le la dispoziție materiale de citit care să îi intereseze.
De cele mai multe ori, revistele pe care le găsesc pacienții în spațiul de așteptare sunt reviste din domeniul medical, iar foarte puțini dintre ei sunt cu adevărat interesați de domeniu. Astfel, ei petrec majoritatea timpului cu telefonul în mână, plictisindu-se. Gândiți-vă intenționat cine e clientul dumneavoastră și ce interese are. Apoi, puneți acele materiale, reviste pentru el și fi-ți sigur că îi veți depăși așteptările.